Sunday, January 6, 2013

novosti

Postovane komsije,
najzad je doslo vreme da Vam pisem. Izvinjavam se sto ste malo duze sacekali da sajt profunkcionise, ali bilo je najmanje do mene.
Na sastanku Skupstine svih stanara koji sam zakazala 22.januara odziv je bio izuzetno mali. Tada sam procitala sve aktivnosti i sva pisma koja sam prosledila na adrese za liftove (po treci put), kao goruci problem, za vodu da nam dostave spisak svih ventila za agradu da bi imali uvid da kad pukne neka cev znamo gde da zatvorimo vodu dok majstori ne stignu.Stiglo je i izvinjenje iz GS preduzeca sto su po nasem pozivu i to ne prvi put, odbili da dodju za vreme praznika ili vikenda sa obrazlozenjem da nije zgrada u sistemu odrzavanja, sto nije bilo tacno i obecali da se to u buduce nece desavati.
Prosledjen je zahtev Infostanu za raskid ugovora za stavku ciscenje sa kojim nismo bili zadovoljni i sutra idem to da direktno odnesem i raskinem ugovor jer je po tom pitanju procedura komplikovana jer traze da se sakupe opet potpisi stanara da nece da im se cisti. To je svakako previse jer smo mi sakupili vecimu potpisa da nam ciscenje vrsi druga firma i te potpise cu pokusati da ISKORISTIM DA JE TO JEDAN OD DOKAZA DA NE ZELIMO VISE NJIHOVU SARADNJU SAMIM TIM STO SMO POTPISALI DA ZELIMO DRUGU FIRMU, DA SA NJOM POKUSAMO DA VIDIMO KAKO CE TO ICI.
Problem ljudske prirode je pitanje vracanja oglasne table tj. njena popravka. Damnjanovic iz st. 5 mi nije dostavio pismeno sta se desavalo na relaciji njega i Zimonjica po tom pitanju, kako bi makar pokusali da dodjemo do te table koja nam je vrlo vazna da stavimo prikupljenu listu svih stanara i da znamo koji se stanovi izdaju, kontakti sa gazdama sve to imamo, sem oglasne table.!
Uz sve pokusaje i lepim ljudskim recima i zvanicno i nezvanicno, ZIMONJIC NECE DA VRATI KLJUC OD ZAJEDNICKIH PROSTORIJA U  PODRUMU i za tako nesto nemam komentar. Zbog toga cemo komisijski biti primorani da ovo pitanje resimo.
Frizerka Mira je zamoljena da svaki mesec uplacuje na racun zgrade novac za utrosenu toplu vodu, a ona je prilozila fotokopiju poslednje tri uplatnice kao dokaz o placanju i zamolila da to cini tromesecno jer je mesecna suma mala te zato trazi da to bude tromesecno i kao i ovaj put prilozi fotokopiju uplatnice, mada se ovo moze proveriti ulaskom u nas bankovni racun zgrade u Komercijalnoj banci.
\Komsija Maksimovic je napravio plan ventila za hladnu vodu gde se nalaze i taj podatak cete imati uskoro svi kako bi znali jer gotovo svaki dan ponegde pukne po koja cev sto je vise nego strasno.
Ocekujemo odgovor JS o ponudi ili stagod stigne po pitanju liftova jer su mi prosledili pismo prosle nedelje da cemo taj odgovor brzo dobiti.
Plocice na ulazu cemo promeniti na prolece jer je zbog vremena nemoguce bilo sta raditi. To ce biti poklon zgradi od podpredsednika zgrade Tosic Vladimira.
ONO STO SE DANAS DESILO KADA JE PUKLA GLAVNA CEV ZA GREJANJE U STANU 43 zelim da podelim sa Vama i da se to vise ne desava.
Trka sa majstorima i zvanje telefonom desetine brojeva trazeci pomoc dok ekipa ne dodje da se voda zatvori i to je trajalo oko 2 sata a ono sto ja ne zelim da se vise desi je da komsije i ljudi koji ovde stanuju pre svega budu ljudi u ophodjenju kako prema meni tako i prema ostalima koji su bili spremni da pomognu, a pritom prstom nisu mrdnuli da nesto pomognu. DOZIVELA SAM BUJICURUZNIH RECI OD KOMSIJE Babica st.28 V sprat da me bas briga za to sto njima curi voda ne pitavsi nista i ne znavsi da sam pre njegovog dolaska 1 sat zvala deset brojeva za pomoc do milicije i svasta jer nije bilo nikoga u stanu 43 odakle je curela voda. , kao i komentar Zimonjica takodje koji dobro zna sve gde su ventili ali mu nije palo na pamet da pomogne sem konstatacije da vec vise od mesec dana u kuhinji na njegovoj vertikali nema vode pa po toj logici nije vazno sto sad i drugi imaju problem. strasno i vise nego strasno, ova dva primera neljudskonsti u trenutcima kada treba da se pomognemo i kada je jako vazno da se snadjemo!!!
Ja zaista ne zelim da bilo ko vise ovako postupa i jedini pristup koji prihvatam je normalna komsiska i ljudska komunikacija.
Ja sam svesna da mnogi imaju vrlo ruzno misljenje o meni i jos svasta stagod, i to je ok ne moramo se mi na bilo koji nacin druziti, jednostavno je valjda svest ovih stanara na nivou ljudskosti da tu zivimo svi zajedno da imamo iste probleme danas oni sutra mi prekosutra neko drugi na zalost i da se toliko moramo postovati da resimo problem. To ocekujem, samo dozu da covek pre svega bude covek, da postuje odluke sKUPSTINE STANARA JER IH DONOSE LJUDI KOJI ZIVE ISTO U ZGRADI I NECE PRE SVEGA ICI PROTIV SEBE VEC U SVOM INTERESU, a samim tim i za sve ostale. Prosto mi je neverovatno da ovo moram da pisem, jer ocito da je njihov unutrasnji sastav od neceg sasvim negativnog preovladao i projektuje se na prvi problem i to za njih nije dobro same, a onda i za okolinu.
Ja samo zelim dobru saradnju sa svima da se uvazavamo i postujemo toliko koliki nam je zajednicki interes i verujem da je to osnova za uspeh i da resimo sve goruce probleme koje imamo.
Stanj koje sam zatekla po primopredaji duznosti je vrlo uredno slozena dokumentacija po godinama dopisi i prepiska sa JS Preduzecem, zamenjene plocice na ulazu koje su opasne po zivot ( a da dodam odgovor JSP da kada su oni dolazili prvi put da ih stave neko, neznamo ko je to bio sem nagadjanja, je vratio te ljude da ih ne stave jer boja nije odgovarala)!!!!!
Ostaje nepoznanica da li su te prve ponudjene plocice bile bolje tj adekvatnije od ovih ili iste samo druga boja i zasto je to neko uradio, necemo saznati do te osobe koja je to uradila. Tek sad imamo veliki problem koji cemo s
proleca, prvim lepim vremenom uraditi.
Naredni rad koji sam zatekla jesu zamenjene pumpe i to samo za toplu vodu, tako da visi spratovi vec ni sama neznam koliko nemaju hladnu vodu danju, nocu u tragovima i tako zive, ja sam to tek sad saznala i to je jos jedan problem koji cwemo morati platiti jer ljudi ne mogu biti bez hladne vode i lift mora da radi.
MOLIM VAS DA KO IMA KONTAKTE DOSTAVI PONUDU ZA POPRAVKU, ZAMENU ULAZNIH VRATAM JER DO SADA IMAMO JEDNU OD INFOSTANA BEZ OKVIRNE CENE I PRIVATNU OKO 100000 DIN. MORAMO DOBAVITI VISE I ODABRATI NAJPOVOLJNIJU.
Naredna obavestenja cu vam prosledjivati. Od vas ocekujem pomoc u bilo kom smislu i da svako ispostuje odluke koje budemo kao savet donosili, a sve odluke i sve sto budemo radili ici ce na glasanje i vecinom ce se usvajati i svi cete biti obavesteni.
                                                                                   s postovanje i nadom u dobru ljudsku saradnju bez losih misli podmetanja i rekla-kazala varijante vrlo neprihvatljive po bilo kom osnovu i za bili koga, ocekujem da lepo saradjujemo, jer je to jedini nacin da zgradu sa ovoliko problema dovedemo u red.
                                                                                             T. Petrovic



Od ponedeljka 4. februara vodjena komunikacija visesatna radi popravke lifta sa Infostanom
-U utorak dobijena informacija takodje nakon visesatnog telefoniranja i obecanja za sredu
Sreda- motor stigao, ceka se druga ekipa majstora da is stavi u pogon!!!!!
U ponedeljak 4. feb. predato pismo sa nacelnom saglasnoscu da ulazimo u proceduru oko popravke oba lifta
-cak je bilo i poziva ovlascenih lica da li smo ispostovali proceduru
-Ispao je problem oko pokusaja da nadjemo vodoinstalatera koji ima sondu za utvrdjivanje gde curi voda na vertikali st 4,9 i ostali stanovi na istoj vertikali potraga za tim majstorima je u toku jer su se saglasili svi stanari da ce troskove podeliti radi utvrdjivanja curenja vode i da se kvar napokon otkloni
- od cetvrtka 7. februara pocinje ciscenje zgrade sa privatnom firmom M$M iz Koteza za koju je vecina stanara dala saglasnost pa da vidimo kako ce to ciscenje ici
- cistice za sada cetvrtkom, uplatnice ce stizati u sanducice za svaki mesec
-Nemanja Dasic st. 26 odneo licno u Infostan raskid ugovora sa njima za stavku ciscenje
-KAD NAM STIGNE I PROFUNKCIONISE MALI LIFT MOLIMO SVE STANARE DA GA CUVAJU PO PRINCIPU KAO DVA OKA U GLAVI JER BEZ LIFTA JE ZIVLJENJE STRASNO. MOLIMO ZA OVAJ APEL!!!!! DA SE ISPOSTIJE

    HVALA    PKS TANJA P.








3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakogod, vazno je da vise ne curi i da smo makar jedan problem resili, hvala
      PKS T P

      Delete
  2. ЧЕМУ САЈТ КАД СЕ БРИШУ КОМЕНТАРИ!?


    ЦАЈА-ТИТО

    ReplyDelete