Tuesday, February 26, 2013


finansijski izvesta i ostala obavestenja


             Nakon visenedeljnog sakupljanja dokumentacije racun je aktiviran na novog PKS \Dragana Petrovica sa datim ovlascenjima da mogu u njegovo ime podizati novac zamenik sa svim ovlascenjima Tanja Petrovic i blagajnik Vesna Trgovcevic. U dogovoru sa blagajnikom odluceno je da samo ona podize novac uz prilozene racune i da vodi finansijsku dokumentaciju iskljucivo ona.
             Zateceno stanje kada je racun preuzet bilo je 6375 dinara od friz. salona Mira bel..Poslednji put je uplatila 21. 12. 2012. 1259 din i dogovoreno je da nam tromesecno uplacuje na racun novac za potrosenu toplu vodu.Banka za odrzavanje racuna uzima 490 din tako da je od 6375 oduzeta ta suma i ostalo je 5895 dinara. Za fotokopiranje svih obavestenja koja sam vam prosledjivala u postansko sanduce kao i placenje pecata i overa u Opstini za verifikaciju mandata placeno je jednom 500 din za pecat -overu i drugi put 590 za drugu overu, ukupno je bilo 2450 din. Sa racuna blagajnica mi je isplatila 2500 din 50 din vise a za to sam dala jednu sonu kiselinu da se ocisti prizemlje bolje koja kosta 100 din kod Mire market-a.
Ocekujemo uplatu od 500 din za lift oglase koje ce nam uplatiti pocetkom marta kada su nam stavili oglas u lift. To je za februar mesec, a ako bude produzetka oglasa videcete i sami u liftu ili ce ostati isti ili ce biti nov.
Sva dokumentacija i racuni se nalaze kod blagajnika i svako ke zeli bice mu dostupno. Ovo se nece odnositi na stanare koji ne placaju nista niti zele da saradjuju na bilo koji nacin te stoga ovo ne vazi za njih.
                PKS za mesec januar isplaceno je 13 750 din.
                 Za mesec januar ( zgrada ima 65 stanova) racunamo 63 stana jedan koji je prazan i jedan PKS.Da svi placaju bilo bi 15 750. Od toga stanovi>
1a   (nama nikoga u stanu duze vreme)
6    bivsi predsednik KS ne placa (kako je ono napisao svima u obavestenju da iz moralnih razloga vas obavestava da sam ja nelegalno izabrana i ostalo ste citali)
24    nece da plati jer u kuhinji nema toplu vodu duze vreme iako se na tome radi. Maksic Nedeljko st.39(imali smo i sastanak na toj vertikaliti da problamo da resimo problem, ali se ispostavilo da nije jednostavno otkriti gde curi voda)
40   razgovaracemo i videti gde je problem!!!
45 treba razumeti coveka u ozbiljnoj nevolji
60  !!!!!!
61 verujem da je samo zastoj u komunikaciji posto se stan izdaje
63   nakon obavljenog komsijskog I ljudskog razloga (o komentarima nebih jer nisu dostojni pisanja) ona nece nikome nista da placa nikada, a hoce da zivi u zgradi I da resavamo problem zajedno!!!!!!!!!!!

             Znaci nisu platili stanovi: 1a,6,24,40,45,60,61, 63

            Za februar mesec jos nije zavrseno prikupljanje novca I o konacnoj sumi cemo vas obavestiti.

            Komsinica Panic je odustala od sakupljanja novca za PKS pa je za ovaj mesec to preuzela od prizemlja do 7 sprata blagajnik Vesna Trgovcevic, a nadalje komsinica Berarevic st 49. Nadalje cemo videti.

            Proslog ponedeljka 18 feb.pukla je cev u stanu 16 I doslo je do izlivanja vode u stanu ispod Zeljic 11 st.
            Odmah tog jutra sam pozvala infostan I prijavila curenje vode.

            Kako u st. 16 trenutno nema nikoga ali ima covek za komunikaciju u ovakvim slucajevima trebalo je samo da usledi dogovor oko majstora kad ce doci da oba vlasnika budu kod kuce.
Zeljic Maja iz st. 11 je smatrajuci da  sam ja PKS I da samo ja mogu da se dogovaram oko majstora kada sam joj rekla da me je majstor direktno zvao I rekao da prosledim njegov telefon njoj I komsiji iz st. 16 kako bi se sa njima direktno dogovorio jer oni zive u tim stanovima ona mi je slala poruke sadrzine od toga da pozovem majstora posle cetiri sata, pa druga poruka bolje posle 5 sati , pa onda ako mora pre podne da ne budi decu ne pre jedanaest sati, potpuno zanemarivsi da majstor nece da komunicira samnom jer zeli direktno da se dogovori, dodje I ustanovi kvar kao sto je na kraju I bilo I kvar je otklonjen bez ikakvih problema.
               No, ona je, naljutivsi se na mene iz gore navedenih razloga trazila da joj vratim njenih 250 din jer ona mora da telefonira deset puta …tj da ja necu da se angazujem!!!! I ja sam joj taj novac vratila. !

             Toliko o svesti stanara, saradnji I ljudskosti da se problem resi, a usput u onom materijalu koji je svima bio prosledjen ko je sve u savetu zgrade I koja zaduzenja imaju stanari jer jedan covek ne moze sve da radi tu je lepo stajalo da bilo kakav problem sa vodom je zaduzen komsija Maksic Nedeljko iz stana 39. Naravno da nikada, sto se I mene tice ne bezim od saradnje I pomoci u svakom pogledu pa I ovom, ali to ocigledno svi nisu shvatili I los primer se pokazao u praksi kako to izgleda kad nema ljudskosti I saradnje da se problem resi.

               Jos uvek cekamo odgovor za njihovu ponudu za liftove, jer je ocigledno d aim njihova ponuda nije prosla I da argumentovano nastupamo pa moraju da vode racuna sta ce napisati. No, mi smo spremni na njihov poziv da pregovaramo I o tome cete biti obavesteni.

               Podneli smo zahtev Opstini Vozdovac o eventualnoj finansijskoj pomoci oko zamene nasih ulaznih vrata, jer kao sto ste na TV mogli cuti donacije su stigle po Opstinama za odredjene radove pa se nadamo d ac e se nesto desiti. O tome cu Vas obavestiti.
                Ukoliko imate nekih pitanja I predloga za saradnju tu smo da ih prosledimo.


No comments:

Post a Comment