Tuesday, June 4, 2013

Obavestavam stanare da smo usli u proceduru za remont liftova. Prihvatili smo njihove okvirne ponude iz sasvim jednostavnog razloga nemamo alternativu. I poder 5 pokusaja i sastanaka sa teh sluzbom zaduzenom za liftove na koji su isli komsije Mutavdzic i Stanijevic koji to raqde na svom poslu i javne nabavke i sve sto je vezano za liftove jako dobro znajunista nije vredelo sto smo im predocili da se remont maloglifta mozeobaviti za 1 600 000 din umesto 3 000 000 din i tako....Na kraju poslednjeg sastanka su otvoreno rekli da zapravo mi to moramo i da nemamo alternativu, pa cak i da smo se saglasili mi stanari da nam se uradi lift po toj ceni i da nam ta firma odrzava lift naredne 2 god. nakon toga JSP nece da prihvati na dalje odrzavanje. To se prosto zove klasicna ucena protiv koje nismo mogli da se izborimo i pored pokusaja. Vojno stambeno je takodje bilo pri toj okvirnoj ceni i ne pogledavsi liftove jednostavno to je ocigledno cena preko ovih preduzeca koja odrzavaju zgrade po gradu.
Sto se tice pumpi za vodu i glasanja koje smo imali i da se 90% stanara izjasnilo za jeftiniju varijantu to je bilo samo na glasanju, realnost je sasvim drugacija i kada sam pozvala pre dve nedelje sve stanare na sastanak da se usaglasimo sa ovim glasanjem i ljudima sa gornjih spratova omogucimo hadnu vodu, odazvale su se one komsije koje stalno dolaze i kojima je stalo da kvalitetno i normalno zive u zgradi. Takvih je vec po pravilu ovde malo i ja se nisam usudilada sakupljamo novac tako sto cete uplacivati na ziro racun zgrade dok ga ne sakupimo za 3 naredna meseca, jer bi onda nastao problen onih 10-12 stanara stanova koji nece da plate. Imamo samo 2-3 slucaja koji zaista nemaju novac sto nije sramota vec cinjenica i da smo normalni i slozni ljudi pompgli bismo im. No posto je ovde u zgradi ja se izvinjavam casnim i postenim ljudima  zaista zatajilo i ono malo ljudskosti koje covek nosi u sebi mi ovaj ali i niz drugih problema nemozemo resiti.
To je vrlo evidentno, jer takvima sa ogranicenom dozom ljudskosti kojima je na prvom mestu naciniti zlo i popljuvati ko im dodje pod njihov um na tapet jednostavno kad rese sami sa sobom problem onda ce i njima a i nama sa njima biti sigurno bolje. Kad ce to biti videcemo, ja se bojim nikada, jer oni to rade Tanji ko je ona i sta ona hoce i tako u nedogled...
No dalji komentar o takvima je suvisan ida citate. Ostali normalni ljudi koji zele da saradjuju i da ne prave pre svega sami sebi probleme pa onda i drugima idemo dalje i obavestavacu vas o desavanjima vezanim za radnje koje su vazne za zgradu.
Vrata cemo zakljucati onda kada uspemo da obezbedimo kameru sa 24 sata snimanja. Molila sam komsije da mi pomognu da nadjemo ljede koji to rede jer je takva varijanta mnogo jeftinija, ali su me svi izneverili i sada moram sama da trazim.
Meni nije problem da ih trazim, ali ne zelim da nakon toga padne i bilo kakva sumnja koliko to kosta i razrada na datu temu...
O ovomecu vas obavestiti kad budem imala konkretne stvari pa da i to okoncamo.elim da Vasobavestimda sam prijavila slucaj miliciji zbog pretnji i uznemiravanja onog sto se predstavljao kao direktor firme za ciscenje i koji vas je pojedine uznemiravao trazeci da platite ciscenje. Meni je narocito pretio pa sam bila primorana da ga prijavim policiji.
Od sada padok ja budem PKS ciscenje ce ici preko infostana na zalost, zbog ovog nemilog dogadjaja i problema koje sam imala i ko zna dokle ce to trajati, ali i velikog nepoverenja i stete koje je ta osoba nanela da sada i kada bi nasli neke dobre ljude koji zaista su korektni i koji hoce da posteno rade a ima ih i nude mi se i sa preporukom to vise nije moguce, jer kad se poverenje izgubi, tesko se povrati za sve pa i za ovo o cemu samvam pisala.
Na zalost videla sam i cula svojim ocima zlurade komentare sto vas obavestavam pisanjem i stavljanjem obavestenja na ulazna vrata. to je ono o cemu sam pisala da pojednici nemaju ni trunke razumevanja da nemaju svi kompjuter da mozda su stariji ljudi pa ne vide i jos pokoji razlog pa ce im ova informacija biti od koristi. Ti zluradi komentari su na zalost odraz naseg nepostovanja necijeg rada i dobre volje da svi budete osnovno obavesteni radi vas a i placate nekome da radi za vas pa je red da taj isti vas i obavesti, jer da ne pisem opet bi bilo pusto nase srpsko "samo uzima pare a ne radi nista" tako se nasem narodu ne moe ugoditi.
Ja sam odlucila da komuniciram i pisem onim ljudima koji to zaista jesu, mojim komsijama koji se medjusobno postujuiz osnovne ljudske kulture i domaceg vaspitanja bezobzira gde su odrasi i koje su skole zavrsili. Mi smo ovde komsije koji zivimo sa istim problemima i ko to nije shvatio do sada verujemda ce samsebi i dalje praviti probleme, ali to je njihov izbor i obraz i vaspitanje bezobzira na godine, na zalost.
Imala sam dobru volju da malo sredimo ulaz i bolje ga ocistimo donesemo cvece i malo oplemenimo prostor u zgradi i koko zgrade, ali ocito da je to bilo previse i da niko nije shvatio poruku, no to je bilo ljudska zelja koja se i ovoga puta pokazalakao potpuni promasaj jer za sve mora postojati dobra volja ljudskost i zelja, kad nemamo novca da platimo da nam se to sredi sto zelimo.
U svakom slucaju niko vas ne sprecava da uradite bilo sta dobro i kreativno za dobrobit svih a ja sam spremna na saradnju sa svakim koji hoce nesto dobro i pametno da radi i uradi sem ruznih reci, svadje i niskih udaraca koji ama bas nikome ne mogu da donesu dobro i tome se moramo uciti.
Po pitanju liftova cu vas obavestavati o sledu radnji koje moramo proci i ispostovati jer nam je i ovaj mali lift na izdisaju, na zalost.

1 comment:

  1. Danas 05.06.2013. godine zatekao sam u liftu zalepljenu poruku od strane nepotpisanog "hrabrog" komsije sa sledecim tekstom: "APEL, IDIOTU KOJI JE UNAKAZIO LIFT U PRIZEMLJU I GELENDERE U PRIZEMLJU DA ISTE HITNO PREFARBA U PRVOBITNU BOJU I OCISTI OKOLO PROSUTU BOJU" . Taj "idiot" sam ja, odnosno Marko i zivim na 8.spratu u stanu broj 41. Na molbu PKS Tanje Petrovic sam ofarbao gelendere i na svoju inicijativu ofarbao vrata od lifta, ako "hrabri" komsija ima bilo kakav problem, neka dodje na vrata i saopsti mi u lice sta ima a ne da kukavicki ostavlja nepotpisane poruke po liftu i zgradi.

    ReplyDelete