Tuesday, December 3, 2013

vesti

-poceli su radovi na velikom liftu sa zakasnjenjem od mesec i vise dana ali su poceli. receno mi je da ce radovi na jednom i drugom liftu trajati po mesec i tridest dana!!!!!!

- nevidjena muka oko popravke ulaznih vrata je trajala 7 dana. hidraulik se pokvario verovatno jer je bio prejak za ovu vrstu vrata. Firma koja je radila vrata i koja je bila obavezna da ih popravi nije priznala  gresku niti je izrazila mogucnost da odradi posao sem da im platimo 55 eura pa ce vrata biri ok!!!!!!
Pritom sam izgubila 4 dana telefonirajuci i tragajuci za imenom te firme koja je radila za opstinu v.!!!

prvu popravku su radili komsija Panic i kom dusko iz st 5 u petak od 17 do 21 sat i to nije uspelo jer je hidraulik bio pokvaren i nije se moglo namestiti.
Drugi put je ponovi komsija Panic sa kom Gutovic iz st 35 popravio konacno vrata promenovsi hidraulik koji smo sami kupili i sve sto ide uz to i to je zavrseno 2 decembra.
Pare koje sam sakupila kao dobrovoljni prilog stanara za ovu popravku jer kao sto sam rekla firma kpja je to trebala da popravi nije uradila i samoi smo morali to da uradimoo jer bez ulaznih vrata je nemoguce biti.
Ja jos uvek sakupljam taj dobrovoljnio prilog jer zelim da svi stanari daju koliko ko moze od 20 do 200 din su ljudi davali. Ostalo mi je da sakupin jos od desetak stanara i onda cu taj spisak staviti na nas sajt i svi cetye dobiti u sanduce kolikoo je jo prilozio, koliko smo platili hidraulik koliko smo platili komsilama za njihov rad i koliko je para ostalo u kasi zgrade za nedaj boze da imamo neu svoticu za popravku.

Kamera sa snimaljem radi i to cete biti obavesteni kako je sve teklo i ko je sve dao novac koji nije bio mali ali kad se usklade majstori iz Ikoma i majstori iz kablovske da kameru svi imaju na televizoru kao i kablovsku koju svi placamo onolike pare i sve mora da radi. To je bio posao koji sam zapocela jos u julu mesecu i nadam se da cu zavrsiti vrlo skoro i da ce po tom pitanju biti sve OK i da cu obelodaniti sve koji su u tome ucestvovali ali i to da sve mora da radi. Moja borba sa majstorima po tom pitanju nije zavrsena pa samim tim i ovo obavestenje ce biti kompletno kad se posao zavrsi do kraja

majstori Infostana za struju su bili pre 6 dana zapoceli posao rekli da ce doci vrlo brzo da to zavrse i naravno jos ih nema iako sam vise puta zvala i urgirala

karambol oko menjanja brojeva tel je bio neverovatan i puno ljudi je imalo problema i nisam sigurna da li je sve to i zavrseno.

Ovim putem molim anonimnog pisara koji ostavlja poruke po vratima i ne potpisuje se ali sebi daje za pravo da pise kojesta se se prvo potpise kao covek a drugo da proveri pismenost i slova koja pise a potom da slobodno dodje na moja vrata stan 31 i da se informise o problemu i da vidi noju muku vodim sa majstorima i da mi pomogne jer je to ljudski jer sam ja otvorena za saradnju u svakom pogledu sem za bilo kakvu svadje. Ja se ne svadjam, ko to zeli ja nisam u stanu br 31 takva ovde ne stanuje.
Ispadi pojedinih po ovom mom stavu je njihov problem i pbraz i ovoga puta cu ime te osobe precutati nwe zbog nje jer nije zasluzila nicim jer je izgubila deo samopostovanja i kulture vec cu precutati zbog sebe jer ne zelim komfliktew po bilo kom osnovu. Ja sam ti da redimo i za saradnju i bilo bi dobro da svako ko krene da se svadja ili tako slicno se zapita sta je on sam uradio za sebe u zgradi  i da li je na bilo koji nacin doprineo da nesto funkcionise a to nislim recimo za sugestiju PKS kako resiti problem a ne samo deklarativno se izjasnjavati vikati glasno negodovati i nista, takvim stavom se ne resavaju problemi, a problema ima puno zato sto smo mi stanari kao ljudi debelo zakazali i mi smo njihov uzrok

Lift jeste los ali smo se i mi lose odnosili prema njemu setite se vase reakcije kada ste imali bilo kakav problem sa liftom pa ce vam biti jasno, na vec postojeci debeli problem sa liftom smo se i mi lose odnosili prema njemu

Ulazna vrata su takodje delom nasa krivice svih nas, kako smo otkljucavali vrata vukli vrata kljucem a ne bravom, kacili nogama vrata umesto otvarali rukama normalno, i bilo koji mehanizam da je postavljen i najbolji nece dugo trajati ako se mi odnosimo prema njemu bahato.

Jednostavno receno ukoliko zelimo da nam funkcionisu ulazna vrata liftovi i ostalo treba sami da povedemo racuna o tome, od kukanja i negodovanja nema nista sem stete

cistoca zgrade je uzasna jer cisti infostan da ne vredjam ljude koji to rade ali rade ekstra lose pritom ni stanari nece da im daju vodu to su mi se zalili

Moje je da obezbedim da liftovi funkcionisu kako treba a posle ovog remonta se nadam da hoce, da ulazna vrata rade i da su zakljucana da ne moze svako da udje sem koga vi pustite, da bude cista zgrada da ima svugde svetla a ako neko od stanara nece da stavi sijalicu tu nema spasa!!!!
Ovo je osnovno , ali isto tako sve ovo zavisi od nas samih da li cemo i koliko cuvati to sto imamo i da se ukljucimo koliko mozemo da pomognemo da zgrada funkcionise.
Svaljivati krivca ma mene je iluzorno jer koliko gog se trudila sama sve ne mogu i pored ogromnog truda i rada moramo jednostavno svi cuvati to sto imamo

O finansijama i radovima koji su bili cu vas uskoro obavestiti kad se sve do kraja odradi pa se i plati


No comments:

Post a Comment